четвъртък, 25 март 2010 г.

Легенди за доброто старо чукане



Днес молувах пред-пролетно да видя какво ново по магазините. Нищо. Все същите хора, облекли най-красивите си дрешки, „на разходка” в Мола. Това е особен вид занимание, което не включва обичайното за активността пазаруване. Отиват едни момчета и момичета там и цъкат с език. То е като да отидеш на бар и да не пиеш, а само да гледаш как другите пият... Като да ме изпратиш до нас и да ми пожелаеш „Лека нощ”, след като цяла вечер съм ти пускала ръце под масата.

Какво се случва с моето поколение? Стоим зад стъклото и гледаме сладоледа. Облизваме се и си тръгваме без да заровим език във фунийката. Имам усещането, че виртуалното ни отказа от реалното. Дали от мързел или е някакъв вид зомбиране не знам, но Facebook и Skype ни скапаха сексуалния живот и е време някой да ги осъди за това! Пишем си повече, отколкото си говорим наживо. Целуваме се по-вкусно докато си представяме обекта на нашите желания под душа, отколкото когато сме заедно. Правим по-добър секс онлайн, отколкото едни с други. По-искрени сме за нещата, които ни харесват в леглото, докато попълваме блога си, отколкото в разговор с партньора.Ако имаше как лаптопа ми да ме докарва до оргазъм, сигурно щях да си лягам с него, а не да се впускам в сложната дейност по намиране на сексуален партньор. А в днешно време това е по-сложно от преинсталация на Windows-a! Докато всички стоят и гледат витрината, аз искам някой да раздруса крушата, както бай Ставри я друса на село . Писнало ми е да си говорим за смисъла на живота, докато се стигне до „Ами, 2012-та е близо, така че какво губиш?”. Искам да ме придърпа към себе си и да оближе устните ми. Да си пъхне езика вътре и да ме хване за задника. Да ме метне в колата си и да ми свали гащичките. Толкова ли много искам? Случвало ми се е буквално да навивам мъжа, с който флиртувам, да правим секс, а не само да си пращаме мръснишки SMS-и с дни. Хубаво е да се грижим за егото, но тялото остава гладно. Доброто старо чукане ми липсва...
Един приятел сподели (по Skype естествено), че от година никой не му е правил свирка. Да ти дожалее направо! Друго си беше навремето като се събирахме по купони. Все някой заемаше тоалетната за тази цел, че и едно бързо изплющяване си беше класика. Така човек трупа опит и спомени, които да го крепят в трудните безсексови времена, в които живеем. Сега моя приятел (да го кръстим А.) се прибира от работа, пуска си компютъра, влиза където влиза и започва да си чати. Обикновено с 18-19 годишни девойки, които още не са усвоили тънкостите на добрата свирка и дори не знаят що е то „фелацио” (някаква дума от текст на Ъпсурт май беше). Как после да му духат като ги заведе у тях, като те са виждали само кибер-секс? Изключително важно е в началото на сексуалния си живот да опиташ всичко наживо, защото ако ще се учиш по Интернет, то си сексуално активен само на теория. А практиката се превръща в един съмнителен акт на срамежливо попиване. Мразя да ме попипват. А. седи и си мечтае за свирка, а аз седя и си мечтая за бай Ставри. Просто не е редно!

*Penthouse/01

6 коментара:

  1. Не е редно, верно си е. Както и не е редно в тоя блог да има само три текста!!! Пиши! Или може би в духа на написаното от теб би трябвало да ти пожелая да пишеш още по-малко тук и доста повече върху самия бай Ставри. Адски си права във всяко едно отношение. Имаш сериозен фен в мое лице.

    ОтговорИзтриване
  2. :) Тук слагам публикациите си от Пентхаус, а то е месечно издание. Затова са така малко. Радвам се, че ти харесват. Другата седмица ще има ново попълнение.

    ОтговорИзтриване
  3. Да... около секунда след публикуването на коментара ми истината просветна:) Почувствах се толкова тъпо, че не ми се обяснява. Ще извиняваш:) Иначе смятам да започна да купувам списанието. Може би моят бай Ставри няма да има нищо против:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Хахаха, няма проблеми! Някой ден може и книга да излезе от всичко това. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хах това почти излекува мизантропията ми ;))Ще поостана да почета текстовете ти тук, в ролята на мълчаливо наблюдаващ пациент, щото Пентхаус май няма да си купя..поздравления за смелото мислене, кефиш !

    ОтговорИзтриване
  6. Stavry D (произнася се "Ставри Диии'а), съкратено от Ставри Долния (понеже е родом от Долна Митрополия) ше ви огрее всички, скоро... вече, честно:)

    ОтговорИзтриване